Sociale arrangementer

I LM-Kirken bliver der løbende afholdt forskellige sociale arrangementer. Det kan være herreaften/kvindeaften, eller arrangementer for hele familien.

Nogle arrangementer udspringer af menighedsrådet, andre er opstået spontant fra medlemmer.

Vi ønsker at fremme initiativer som kommer fra medlemmer. Så har du et ønske, om at lave et arrangement, fx gåtur, cykeltur, strikkeaften eller noget helt andet, så hold dig endelig ikke tilbage. Kontakt menighedsrådet, så hjælper vi med at få videreformidlet netop dit arrangement.

LM-kirken ønsker at være et inkluderende fællesskab, både åndeligt og socialt.

Økonomisk støtte

I forbindelse med et tidligere afholdt arrangement, blev der et økonomisk overskud.

Derfor har vi besluttet i menighedsrådet, at disse penge skal ud og blive "brugt".

Så fremover når der er weekendlejr, menighedsdag, sociale arrangementer som fx herreaften, julefrokost eller lign., hvor der er en egenbetaling, er det muligt at kontakte menighedsrådet, som vil klare det økonomiske med midlerne fra det tidligere afholdte arrangement.

Støtten er tiltænkt til de personer, hvor betalingen for et arrangement er det afgørende for ikke at deltage, da det ikke er økonomisk muligt.

Det er vores ønske, at det derved ikke bliver økonomien, som gør at det ikke er muligt at deltage i menighedens arrangementer.

Når man henvender sig om hjælp til betalingen, er der naturligvis tavshedspligt.