Kursus i kristendom i LM-Kirken

Vil du vide mere om kristendommen? Og kunne du tænke dig at være med til at udforske livets store spørgsmål i et åbent og nysgerrigt fællesskab? Så er kristendomskursus i LM-Kirken måske noget for dig. Hvis du er interesseret, så kontakt menighedens præst, Mathias Jefsen-Hansen.

En gang om året har vi kristendomskursus på 10 samlinger, hvor vi sammen bliver klogere på tro og kristendom og dykker ned i livets store spørgsmål ud fra et kristent perspektiv. Deltagelse i kurset er gratis.

På kurset benytter vi os af materiale fra kristendomskursus.dk. Vi har flere gange tidliger brugt det og oplever, at det lægger op til mange gode samtaler.

LM-Kirken er en evangelisk luthersk frimenighed i Skjern tilknyttet Luthersk Mission. Underviser på kurset er kirkens præst, Mathias Jefsen-Hansen. Tilmelding er ikke nødvendig, men hvis du har spørgsmål eller ved, at du kommer, er du velkommen til at kontakte os på praesten@lm-kirken.dk eller mobil 24814971.

Samlinger:

1. Hvad ved vi om Gud?
  2. Hvem var Jesus?
  3. Hvad er et menneske?
  4. Dåben
  5. Et liv efter døden
  6. Helligånden
  7. Tro
  8. Bøn
  9. Biblen
  10. Hvordan skal jeg leve som kristen?